2013-02-23

Mar-ILfirin

velikost pozemku /// lot size 20 x25
obytný pozemek /// lot residential

house for vampires





Instalační pokyny (.package)
 
  vložte soubor PACKAGE do složky Library
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library) 
 

*****

 Installation Instructions (.package)

  put the file PACKAGE to Library folder
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library)


VYŽADUJE - CESTOVNÍ HOREČKU, HRÁTKY OSUDU, DOMÁCÍ MAZLÍČKY,
OBLUDÁRIUM, POVOLÁNÍ SNU, SHOWTIME,


REQUIRED - WORLD ADVENTURES, GENERATIONS, PETS,  SUPERNATURAL, SHOWTIME. AMBITIONS,

*****

Verze hry
17.0.77.021001

*****

Potřebné downloady - PROSÍM NAINSTALUJTE SI JE PŘED INSTALACÍ pozemku
Downloads required - PLEASE INSTALL FIRST 

EA Store



Custom Content



8 comments:

  1. Moc pěkné. Vypadá to dobře za dne i v noci.

    ReplyDelete
  2. Páni, Moni..krásný dům, krásné prostředí a musím moc pochválit úvodní foto. :) Pro červený pokoje mám slabost ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se červené většinou děsím jako čert kříže, ale tady jsem tóny do červena musela použít :) Děkuji Vlasti

      Delete
  3. Velmi tématické - nemám slov. Uniklo mi to, ale neuteklo na pořád :). Tak si jdu přilepit sanici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No vidíš a když jsem to začínala stavět, mělo to být původně něco úplně jiného a když stála hrubá stavba, rozhodla jsem se svoji původní myšlenku opustit a bylo :) Děkuji Peti

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...