2012-07-28

Tudor House II

velikost pozemku /// lot size 25 x20
obytný pozemek /// lot residential




*****


Instalační pokyny (.package)
 
  vložte soubor PACKAGE do složky Library
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library) 
 

*****

 Installation Instructions (.package)

  put the file PACKAGE to Library folder
( ... /Documents / El...Arts/ The Sims3 / Library)
  
 *****

Cena nezařízeného domu:  50.955,-
Cena zařízeného domu: 70.578,-
Ložnice: 1
Koupelna s toaletou: 1
Zařízeno:  kompletně

Price Unfurnished: 50.955,-
Price Furnished: 70.578,-
Bedrooms: 1
Bathrooms: 1
Furnished: Fully
 
*****

Older House 
  Tudor House I



VYŽADUJE - CESTOVNÍ HOREČKU, POVOLÁNÍ SNU, DOMÁCÍ MAZLÍČCI, PO SETMĚNÍ,
HRÁTKY OSUDU, SHOWTIME
a kolekci  Zahradní mejdan

REQUIRED - WORLD ADVENTURES,  AMBITIONS, PETS, LATE NIGHT, GENERATIONS SHOWTIME
 and stuff packs  Outdoor Living
*****

Verze hry
 14.0.48.017001

*****

Potřebné downloady - PROSÍM NAINSTALUJTE SI JE PŘED INSTALACÍ pozemku
Downloads required - PLEASE INSTALL FIRST 


Custom Content

14 comments:

  1. No tak to páni a veškeré zkratky typu omg! :) Parádní - hodně se mi líbí, jak v noci má takovou pochmurnější atmosféru - sezení situované dolů po schodech - takový intimní kouteček. Nad, kterým se táhne z úrovně trávníku pergola. Malebná stavba s opět krásnou atmosférou.

    ReplyDelete
  2. Ten dům mě vážně dostal. Jsi prostě talent. Je vidět, že si dáváš opravdu záležet s každým detailem. :)

    ReplyDelete
  3. Vlasti děkuji :) Takhle to dopadá, když mne něco opravdu baví a tenhle dům mne opravdu bavil :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj, chci se jen zeptat, jestli si ten dům můžu stáhnout, i když nemám všechny dodatky a kolekce a když nemám stáhlé ty věci jako např.: ty popínavé růže nebo ten košík na dříví ...Předem dík za odpověď, protože tenhle dům (nebo i nějaké jiné) bych si vážně moc ráda stáhle, je prostě NÁDHERNÝ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj :)
      Stáhnout si ho můžeš. Věci, které nemáš, budou nahrazeny věcmi ze hry a nebo je prostě ve hře vůbec mít nebudeš.
      Jinak jsem ráda, že se Ti líbí. Děkuji :)

      Delete
    2. Já moc děkuji za tak rychlou odpověď moni a navíc jsem těď moc šťastná, že si ho můžu stáhnout, jupíííí :D :D :D !!!

      Delete
    3. Ahojky moni, to jsem zase já :D
      Chci se jen zeptat na jeké to tlačítko na stáhnutí tohoto domu mám kliknout... Já vím, trochu amatérský dotaz, ale je to poprvé co si jdu něco stáhnout xD
      Tak předem dík za odpověď :)

      Delete
    4. Ahoj :)
      To záleží na tom, zda si ho chceš nainstalovat jako sims3packa a nebo package... Proto je na výběr, neboť každý preferuje něco jiného. Sims3pack se instaluje klasicky přes Spouštěč a package se jen vloží do složky Library, tak jak píšu u odkazu na stáhnutí :)

      Delete
  5. Aha, tak ještě jednou moc děkuju moni, jsi skvělá :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...